SASHS348


Moderator
Joined Aug 18 2011
Actions
General Info

FEMALE
Texas
Friends (4)

Site Memberships

Order Some - Graphics!
island-games.webs.com/

Recent Activity
About Me

Im bored. Okay well hi. i like pink and i am 12. I like the color blue. I also really like Selena Gomez, Big Time Rush, Adele, and Christina Perri. I like the show Victorious and iCarly. I also have a sis names Ashley and she's 17. I feel that Cat on Victoria has personal problems but shes cute and funny. AND thats it for now!!! Bye:) I will try to update my profile every month or so cause I change. Like I like blue, than I like pink, I like Adele, now Im in the mood for Selena Gomez. LOL . Hope ya understand. Bye Ps. I live in Texas. Im not scared to say because Texas is a big state and no one is going to be searching for me in the 3 biggest state in the United states. I lived in Indianapolis In for a year with my grandma and for 5 years. But my mom and us keep moving cuz shes in the military. I was in Indy since I was 2-7. then moved then came back for a year. So i was there for about 7 years, well bye!!!

 Ps. Dont hesitate to press that request as friend button for me, because I wanna be friend if your nice, and awesome!!

-Me, Myself, and I :)

♥♥♥♥

Post a Comment

Oops!

Oops, you forgot something.

Oops!

The words you entered did not match the given text. Please try again.

You must be a member to comment on this page. Sign In or Register

13 Comments

Reply cherry_bone
4:37 PM on December 29, 2011 
haha
Reply Carlie
3:53 AM on November 19, 2011 
Lol on my iphon
Reply Carlie
3:50 AM on November 19, 2011 
Lol on my iphon
Reply Carlie
3:50 AM on November 19, 2011 
Lol on my iphon
Reply Carlie
5:24 PM on November 11, 2011 
hey hope u had a great time @ the haunted house☆!!!
Reply SASHS348
9:06 PM on November 1, 2011 
haha. Thats cool. Never thought there was a hanted hay ride. And jade, thats awesome :)
Reply Carlie
9:16 AM on October 30, 2011 
lol u went to a haunted house i went to a haunted hay ride:) lol im easliy scared i was jumping on random ppls lap and yellin'....... i could have brought my softball bat and hit everyone though lol
Reply Lilly Jay
9:29 PM on October 24, 2011 
dude ur moms in the military? my stepdad used to but he resigned about a month ago. he went to iraq in 2009

u awesome sauce. dat good.
Reply Carlie
4:27 PM on October 23, 2011 
hi want to be friends
Reply Grego-Lego
3:59 PM on October 21, 2011 
Woah, you joined samton in 09, thats cool. what was the original account?
Reply SASHS348
8:49 PM on October 8, 2011 
Hi everyone. Im bored. :) Im really curious. Im wonmdering becuz i used to be a member on samton in i think 2009 and boogawooga was a mean guy, and i have lost my account because i forgot the password, and ever since then I forgot about samton, intell Summer 2011. :) Hope you all love my profile, and can anyone give me the news on what happened to, "Booga Wooga" because he was really mean and disrespectful.
Reply SASHS348
4:27 PM on October 1, 2011 
how???? :)
Reply Grego-Lego
5:57 PM on September 24, 2011 
oh yeah no problem. why dont u send friend requests to other people, that'll get you more friends. and also, i know how to get you moderator.